joi, 30 octombrie 2008

Cum am ramas fara permis...

Dimineata zilei de 10 octombrie, ora 6.50. Intersectie. Strada Complexului, fara prioritate cu strada Dristorului. Prioritara si cu o singura banda pe sens. Eu, pe Complexului. Ma opresc regulamentar, ca sa intru pe Dristorului, spre stanga. Cel din stanga opreste si ma lasa sa ies. Cel din dreapta opreste si el. Oameni civilizati si politicosi, desi e prima ora si trafic infernal. Eu ies la stanga, le multumesc printr-o ridicare simpla de mana si ma asez in spatele ultimei masini de la semafor, parcurgand astfel aproximativ 8 metri de la intersectie, pe Dristorului. Deodata simt masina miscandu-se usor. Ce s-a intamplat? Un pinguin cu un Logan (nu are importanta marca si modelul aici) incercase sa depaseasca prin dreapta pe toata lumea din coloana de la semafor si s-a poticnit de mine care eram usor iesit din coloana cu dreapta fata deoarece la semaforul la care tocmai ma asezasem si care era 20 metri mai in fata urma sa fac dreapta pe Bulevardul Camil Ressu. Pinguin care mai acroseaza cu dreapta lui si un alt Logan albastru parcat acolo in "spic", jumatate pe trotuar. Defapt el nu avusese loc sa treaca printre mine si Loganul albastru parcat si ne-a acrosat pe amandoi. Pagube materiale acum. Eu la Passat bara fata dreapta zgariata pe vreo 10cm patrati si foarte putin coltul aripii dinspre far. El la Logan: Pasajele aripilor fata "indreptate", capac janta stanga spart in janta mea, oglinda stanga sparta in oglinda mea care nici macar zgariata nu este, usa soferului nu se mai deschide si cam atat. Adica varza raportat la gravitatea accidentului. Ajungem la politie iar aici, stupiditate absoluta a politistului, eu sunt vinovat ca nu am acordat prioritate si l-am incurcat pe individ. Il intreb pe nenea policeman de ce individul depasea prin dreapta iar el imi spune ceva gen "fugi dom'le d-aici ca nici nu exista depasire prin dreapta... ce e aia?" Atunci de unde a venit dobitocul, din cer? Cert este ca politistul dupa ce a constatat avariile masinilor a inceput sa-i planga de mila Loganistului iar mie imi spune: "uite dom'le ca dumneata nu ai nimic si dansul are masina praf". Si eu, evident ca am fost scos vinovat si am ramas fara permis pentru 60 de zile. Deci nu viteza ucide, Logan ucide! Iar politistii sunt sentimentali si partinitori. Romania, te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu