duminică, 2 noiembrie 2008

NETLOG, imi mananca ficatii

Ingrediente: un cont vechi la Netlog (cam de cand era Facebox), un profil bine pus la punct, cu poze multe si frumoase, grupate pe albume, o seara fara somn si un individ (eu) cu chef de uploadat poze din concediu pe jucaria asta mai sus numita (Netlog). Si incep, linistit, cu unealta foto a netlogului in cauza. Iau un intreg folder, din concediul de la marea noastra draga. Ii dau de lucru, incepe uploadul si deodata, STOP! Cont blocat! Poze indecente! Si acum zic in sinea mea: astia care mananca de pe urma site-ului o painica sunt chiar atat de puritani? Ar fi vrut sa stau eu si fetita mea de 3 ani si jumatate pe plaja in costum de schi si cu caciuli pe cap?... Sau au o problema cu spalatul belgienilor la popou? Belgienii netlogului, evident. Si netlog cu "n" mic, tot evident, ca asa vreau eu acum. Oare prea multii pedofili belgieni sunt dintr-o data pudici la vederea unei petec de piele mai bruneta decat spalaceala lor? Acum astept cu nerabdare sa-mi deblocheze tontii contul, sa vad si eu ce mare rahat au operat ei pe acolo. Si sa vad daca il mai pastrez sau il sterg cu injuraturile virtuale de rigoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu