luni, 6 iunie 2011

Maidanezii - pericol urban

Duminica seara, pe la 22.30, eu pe bicicleta. Cinci haite de caini formate din minim patru indivizi erau gata sa ma manance pe traseul Piata 1Mai - Piata Rahova. Pe doi din ultima haita i-am capacit rau chiar atunci cand boturile lor erau la o palma de picioarele mele. Decat sa ma calce masinile pe mine, mai bine sa-i tuflesc eu pe ei. Trebuie facut ceva cu haitele astea de maidanezi, nu se mai poate asa. Cei ce nu sunt de acord cu eutenasierea civilizata poate se invart cumva sa-i adopte si sa-i tina acasa, (nu pe strada cu "cercei" in urechi). Eu in decursul vietii am "adunat" de pe strazi vreo 5 (nu pe toti odata), dar am avut grija de ei, nu au mai iesit din curte, unde si-au dat si obstescul sfarsit. Odata cu venirea caldurii devin din ce in ce mai agresivi si nu vreau sa trec cu bicicleta peste vreunul, am totusi peste 110kg de "material rulant", l-as taia in doua instant. Dar decat sa mor eu sub vreo masina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu