sâmbătă, 4 iunie 2011

Foametea de la www.okazii.ro




Pe scurt, Okazii.ro mi-au sters contul pentru motivul pueril ca eu as fi avut acolo la vanzare un articol si anume creioane, la pretul de 0,01 ron . Comisionul lor era infim, aproape inexistent, iar o cucoana de la ei isi depaseste atributiile si imi trimite un email in care imi explica ca defapt eu am produsul respectiv la vanzare doar pentru a-i sunta pe ei cu comisionul si a-mi putea divulga datele de contact pentru alte licitatii.
Ideea este ca nu sunt singurul care se plange de acest site, am citit pe forumuri mari gen softpedia sau computergames articole ce fac referire la nesimtirea adminilor de pe okazii.ro. Conturi blocate sau anulate definitiv, licitatii castigate de conturi fantoma, cu obiecte de valoare mare implicit comision mare, pe care ulterior okazii.ro il revendica. Rusine. M-am hotarat sa-i boicotez pe unde pot si cat pot. Se spune ca un client multumit aduce inca doi, dar unul nemultmit goneste minim zece.


P.S. Multi alti utilizatori folosesc sistemul acesta pe okazii.ro si nu sunt vazuti nici chiar atunci cand se apasa butonul de report. Mi-e lehamite de ce angajati vajnici au ei acolo...

3 comentarii:

  1. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:cIgiTclZ6o0J:www.okazii.ro/catalog/54679625/creion.html+okazii+54002788

    "Pentru contact. Nu licitati decat cu acordul meu, primit pe alte licitatii, altfel luati negativ."

    RăspundețiȘtergere
  2. In continuare incercari de a gasi scuze ieftine. Administratorii site-ului pot trimite un avertisment, pot lua legatura cu "inculpatul"(!) pentru a-i explica situatia asa-zis litigioasa sau pot bloca licitatia respectiva, nu inchide definitiv un cont cu vechime. Repet, scuze puerile, exprimari ale unor frustrari venite din viata reala. Dar nici betivii nu recunosc ca sunt beti, iar despre nebuni stim cu totii ce se spune, nu?...

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce sa nu ne ascundem la umbra anonimatului, este confortabil... Ciudatenia okazii.ro este ca daca eu vreau mai multe poze ale unui articol pus la vanzare de un utilizator nu ii pot spune absolut nimic despre o adresa de email sau un umar de telefon, iar daca licitez si nu cumpar omul trebuie sa isi puna din nou licitatia pe site. Adica are de munca, multi nefiind asi in IT ca sa inteleaga implicatiile unei licitatii. Iar despre date de contact, este hilar mai oameni buni, sunt zeci de icitatii unde apar chestii de genul "suna-ma la Ospte6 cinci ptru3..." etc, sau "vorbim pe m lafel ca aici" , adica date de contact oferite codificat, bine-merci. Si, evidend ca nimeni nu ia masuri si nimeni nu este sanctionat. Chiar eu am luat legatura cu cineva care si-a oferit astfel numarul de telefon. Asa ca mai aveti de invatat la capitolul comunicare. Oricum responsabilul pentru maaarea isprava de a-mi inchide contul probabil ca se umfla in pene si crede ca a facut o imensa treaba. MARE. A descoperit conspiratorul de pe www.okazii.ro. Supercop...

    RăspundețiȘtergere