vineri, 19 decembrie 2008

Orange Romania



Dezamagire. Asta este cuvantul potrivit. Dupa 12 ani, fidelizarea la Orange este doar o vorba in vant. Se pare ca pustii angajati de sus-numita societate habar nu au ce inseamna pastrarea bunului renume la acest nivel de business. Mai pe larg, care este patania...
In data de 28 noiembrie ma hotarasc sa cumpar de la Orange un telefon Nokia 6500 slide, la fidelizare, folosind punctele acumulate si prelungind contractul pe inca doi ani. Ok, lansez comanda online, pe site-ul lor, mi se confirma pretul final de 327 RON, telefonul fiind in promotie pana la sfarsitul lunii. Optez pentru livrarea prin curier, neavand timpul necesar pentru a-l ridica personal. Maare greseala... Curierul, respectiv Cargus, este VARZA. Si acum de ce?... Pentru ca sunt sunat de la dispeceratul lor sa ma intrebe cand sunt acasa, deoarece am fost cautat de 3 ori. Cautat unde? Pe STRADA Livezilor si nu pe INTRAREA Livezilor, acolo unde ar fi trebuit. De ce? Pentru ca au pe masini GPS "analogic". Adica o harta a Bucurestiului intinsa pe scaunul din dreapta. Ma rog, asta e problema lor, ideea lor de livrare rapida.
Pe data de 9 decembrie le comunic celor de la Orange ca nu mai pot fi gasit la adresa de mai sus, ci pe Baba Novac. Evident ca nimeni nu a luat in seama ce am scris eu acolo, Cargusul continuand sa ma caute la adresa veche. Dupa multe telefoane si nervi reusesc sa rezolv personal ceea ce trebuia sa lamureasca Orange si pe 15 decembrie coletul ajunge in sfarsit la mine, dar acum stupoare! Pretul de expediere este de 609 RON, adica pretul de raft. Evident renunt la telefon si plin de draci ma reped la cea mai apropiata reprezentanta Orange, adica la Auchan Titan. Le expun baietilor situatia, ei ma asigura ca se rezolva totul pana de Craciun, ca voi fi contactat a doua zi de cineva de la vanzari, deoarece eu le explic ca doream ca acest telefon sa fie un cadou de Mos Nicolae si macar de Mos Craciun sa-l am. Trec doua zile si nimic, nici un apel de la nici un angajat. Pe 17 decembrie trec din dou pe la ei, fac o noua sesizare si de data aceasta chiar primesc de la serviciul clienti mesaj pe mobil prin care mi se confirma primirea sesizarii si sunt asigurat ferm ca in cel mai scurt timp mi se va rezolva problema. Aiurea, astept si voi astepta mult si bine vreo rezolvare, se pare ca incompetenta este la ea acasa in aceasta firma de care este numai reclama. Dar m-am hotarat sa-mi dedic timpul liber antireclamei si trimiterii de sesizari, cea mai la indemana fiind catre OPC. Si mai vedem...
In orice caz Sarbatori Fericite angajatilor Orange Romania!.. Angajati care au reusit sa-mi distruga spiritul Sfantului Nicolae si al Craciunului. Dar pentru asta exista avocati, instante, daune morale si toate cele, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu