vineri, 15 ianuarie 2010

Cat de tampit sa fii?...

SMS. Primit de la cineva de la care aveam alte pretentii.
"Citeste aceasta rugaciune si vezi cum Dumnezeu raspunde: Doamne te iubesc si am nevoie de Tine, vino in inima mea si binecuvanteaza-ma pe mine si pe familia mea, casa, prietenii mei, in numele Domnului Nostru Isus Hristos. Amin. Trimite acest mesaj la cel putin 7 oameni. Vei primi un miracol maine. Daca tu crezi in Dumnezeu trimite acest mesaj tuturor. Daca il vei sterge vei avea inima rece. Trimite-l in 30 de minute si priveste ce se intampla."
Personal nu am nimic cu rugaciunea, nu sunt ateu, dar impotriva cretinilor care trimit asemenea mesaje mass... ce sa spun, tot "respectul". Voi primi un miracol maine?!? Raman gravid? Nasc pana de Paste? Tuturor, adica cui? Sa consider ca mai sunt si altii precum cel ce mi-a trimis SMS-ul si implicit sa ma bag si eu in gloata lor de redusi mintal? Daca nu il sterg si mi se incalzeste inima prea tare, fac infarct? Ba nu, las-o sa se raceasca, nu se strica, fac si economie cu frigiderul. Eu am in memoria telefonului vreo 600 de contacte, in mod cert ii bag ceva banuti in cont companiei de telefonie mobila. Sau mai bine lasa sa dea banii tembeli de genul asta. Si repede, in 30 de minute, altfel dati de dreq!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu