miercuri, 28 ianuarie 2009

Pacaleala Orange-Cargus-Orange

Intr-o alta postare mai veche despre Orange Romania va povesteam patania mea in legatura cu comandarea online a unui telefon Nokia 6500 slide.
Se pare ca in sfarsit, dupa o luna si jumatate s-a solutionat, evident in defavoarea clientului pacalit. Dar nu asta urmaresc oare toate firmele din tara asta de doi lei? Cum s-a solutionat? Cam asa:
Astazi, 28 ianuarie, pe la ora 16, ma suna cineva de la Orange sa-mi comunice foarte amabil ca telefonul comandat de mine in data de 28 noiembrie 2008 a plecat de la ei in data de 2 decembrie 2008 cu factura avand pretul de 326,4RON. Numai ca fiind cu plata ramburs ei trec pretul de "raft", adica 609RON. Acelasi lucru il face si CARGUS-ul, trecand pe nota de expeditie atasata coletului pretul de 609RON, nicidecum pe cel redus de pe factura, de 326,4RON. Asa ca acel simplu curier, cand a ajuns la usa mea mi-a cerut pretul de pe nota de expeditie, adica 609RON, iar eu sunt cel vinovat pentru ca am refuzat coletul! Pai cum sa nu refuzi ceva care ti se confirma in scris ca te costa un ban si ajunge la tine cu valoare dubla, mai ales ca baiatul de la Cargus deja imi scria chitanta de 609RON? Si asa, acum Orange imi spune ca ei au trimis coletul cu pretul corect si nu mai au cum sa ma ajute iar Cargusul prin vocea domnisoarei Angelica Tuchinos isi recunoaste telefonic si cu o jumatate de gura greseala, dar nu si-o asuma si ar vrea sa o imparta cu amaratul de curier, defapt sa i-o puna lui in spate. Ma sfatuiesc sa fac reclamatie la "reclamatii@cargus.ro" dar ma asigura ca nu voi fi despagubit in nici un fel, deoarece este vorba de doua firme diferite cu politici diferite si nu ii pot obliga ei pe cei de la Orange sa-mi dea telefonul la pretul ala dupa doua luni de la inchiderea promotiei. Mai ramane in cazul acesta protectia consumatorului. Oare ei cui ma vor mai pasa?...